31/12/2012

Happy New Year!



Aqui no meu bairro o reveillon é um assunto bem sério. Smokings e vestidos de gala em todo o lado. Para a transição 2012-13 espero muitos brilhos e veludos! Este ano ensandeci um bocadinho e decidi levar à costureira um dos meus vestidos de festa de adolescente.. claro que tenho um plano B, mas veremos se consigo dar a volta a um dos meus vestidos preferidos (atenção: de adolescente!) de todos os tempos.
Don't stop me now!
Espero que tenham um 2013 fantástico! :)

Where I live NYE is taken seriously: celebration, fireworks, gala parties (see: Madeira island). Tuxedos and gowns all around. This year I expect to see lots of sequins and velvets! I was kind of crazy to take the dress that I wore on my teen years (15 years old) to the seamstress, it was one of my all-time fav dresses, so let's see how that turns out!!
Don't stop me now!
Hope that all you have a great 2013!





Sem comentários:

Enviar um comentário